Звіт про роботу літнього мовного оздоровчого табору з денним перебуванням «Rainbow» комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради Черкаської області»

      

       Літній мовний оздоровчий табір з денним перебуванням «Rainbow» працював на базі комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради Черкаської області»

Відкриття табору стало можливим завдяки Компанії Scatec (Чиста Енергія - 2011), яка надала матеріальну допомогу для придбання продуктів харчування та канцелярського приладдя.   

       Оздоровчий табір розпочав роботу на виконання рішення сесії Кам’янської міської ради від 30.04.2021 № 5-65 «Про затвердження міської Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2021-2023 роки», з метою забезпечення належної підготовки і проведення літньої оздоровчої кампанії, з метою забезпечення безпечного, ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи, організації якісного медичного обслуговування і харчування дітей під час літніх канікул 2023 року та листа         Черкаської районної військової адміністрації Черкаської області «Про погодження роботи пришкільних таборів».

Метою діяльності оздоровчого табору є реалізація прав кожної дитини на повноцінний відпочинок, забезпечення змістовного дозвілля, задоволення інтересів і духовних запитів відповідно до індивідуальних потреб в літній канікулярний час, організація літнього плідного та безпечного відпочинку дітей, зменшення захворюваності, зниження рівня травматизму, пропагування здорового способу життя, підвищення рівня розвитку комунікативних здібностей, творчої активності, рівня вихованості, виховання- була  реалізована через такі завдання:

        залучення дітей до соціального досвіду; до співпраці та співтворчості;

   залучення дітей до колективної та індивідуальної діяльності.

        Програма табору була розрахована на два тижні активної діяльності учнів. Згідно затвердженого графіка роботи табору вона була спрямована на ознайомлення з англомовними країнами, а саме країнами Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, розширення кругозору школярів, ознайомлення з загальними відомостями за темою проекту, виховання культури спілкування, прагнення до спілкування англійською мовою, висловлення власних думок та поглядів англійською мовою, розвиток та розкриття творчих здібностей школярів, спонукання до саморозвитку та самовдосконалення Вчителі обирали різні форми занять для забезпечення учнів знаннями з тем, які надалі будуть для них корисними в ліцеї та у випадку спілкування поза його межами.

      Найважливішим питанням у роботі оздоровчого табору залишається охорона життя та здоров’я дітей. Протягом зміни вихователями проводились бесіди та інструктажі з техніки безпеки.

      Постійно здійснювався медичний контроль за станом здоров’я дітей  та  повноцінним харчуванням.      

        Харчування дітей здійснювалось згідно з меню, розробленого  технологом по харчуванню міського відділу освіти  Кам’янської міської ради, погодженого начальником Черкаського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Черкаській області і затвердженого директором комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради в Черкаській області». В погодженому меню були: м’ясні, рибні страви, свіжі фрукти, овочі, фруктові соки, солодощі, печиво.

 За період роботи оздоровчого табору випадків травматизму та інфекційних захворювань – не було.

       Пріоритетними напрямками роботи табору є оздоровлення, фізичне та  національно -патріотичне виховання і розвиток дітей. Цьому сприяють:

- ефективне використання природних ресурсів (фізичні вправи на свіжому повітрі, руханки);

- збалансоване харчування (наявність у раціоні свіжих овочів та фруктів

, натуральних соків);

- чітке дотримання санітарно-гігієнічних норм відпочинку дітей, формування навичок особистої гігієни;

- належна організація фізкультурно-оздоровчої роботи (спортивні змагання, рухливі ігри, участь у квесті, формування навичок безпечної поведінки);

- дотримання режиму дня;

- різноманітні виховні заходи.

       Основним змістом виховної діяльності табору є забезпечення необхідних умов для змістовного відпочинку, організації дозвілля дітей, формування здорового способу життя, творчого і духовного розвитку.

       Для виконання вище зазначеної мети були передбачені і вжиті заходи щодо створення умов для повноцінного літнього відпочинку та зайнятості дітей, а саме:

1. Організовано роботу літнього мовного оздоровчого табору з денним перебуванням на базі комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради Черкаської області» з 05.06 по 20.06.2023 року, начальником табору було призначено учителя англійської мови Р.В. Миколенко.

2. Проведена необхідна організаторська робота щодо своєчасної підготовки та проведення відпочинку дітей влітку 2023 року.

3. Активізовано роботу педагогічного колективу ліцею з організації змістовного дозвілля дітей під час відпочинкової зміни, розроблені конкретні плани роботи з дітьми і забезпечено їх виконання.

4. Забезпечено залучення до роботи з дітьми в літньому оздоровчому таборі   висококваліфікованих педагогічних кадрів: вчителів,  музичного керівника, хореографа, інструкторів з фізичної культури, практичного психолога, соціолога, біолога, вчителів зарубіжної літератури, української мови та вчителів трудового навчання.

5. Вжито заходів, спрямованих на безпечне перебування дітей у оздоровчому таборі, підвищена відповідальність працівників, вихователів за життя і здоров'я дітей, приділено особливу увагу профілактиці дитячого травматизму та запобіганню нещасним випадкам.

6. З працівниками літнього мовного оздоровчого табору проведено інструктаж про відповідальність за збереження життя і здоров'я дітей під час відпочинку та оздоровлення. Відповідальність за збереження життя і здоров'я  вихованців була покладена на вихователів табору.

По закладу видано накази.

                 Під час роботи табору працівники та діти дотримуватись правил техніки безпеки та санітарно-гігієнічних вимог.

        Всі заходи в таборі проводитись з урахуванням особливостей фізичного та розумового розвитку дітей.

        Вихованці загонів брали активну участь у змаганнях, конкурсах, за що були нагороджені грамотами за активну участь.

       Значна увага приділялася охороні праці та безпеці життєдіяльності в період функціонування табору. Розроблено та затверджено Правила внутрішньо табірного розпорядку, посадові інструкції працівників табору. З працівниками проведено інструктажі з охорони праці з відповідним записом їх до журналу встановленого зразка.

       Проводились інструктажі з безпеки життєдіяльності та правил поведінки у таборі, бесіди з ТБ та дорожнього руху.                 

       Медичне обслуговування вихованців табору здійснювалось  сестрою медичною з дієтичного харчування С. М. Гончаровою. Щоденно проводився огляд вихованців, спостереження за станом їх здоров’я, контроль за дотриманням режиму дня.

 

          У відповідності з визначеним режимом  було забезпечено   6-ти годинне  перебування дітей у літньому мовному оздоровчому таборі з денним перебуванням «Rainbow» з 8.00 до 14-00.

Було забезпечено відпочинок дітей зі статусом (51 учень):

.        дітей з ВПО - 3

·        дітей, батьки яких загинули, постраждали або беруть участь у проведенні     АТО - 4

·        дітей – інвалідів -3

·        дітей з малозабезпечених сімей - 2

.        дітей з багатодітних сімей -17

·        дітей з ДПБП – 11

·        діти, батьки яких мобілізовані – 10.

.        дитина одинокої матері - 1

    Було створено 2 загони, за якими закріплені старші вихователі та вихователі:

І загін «Smart Kids» (5,6 класи)- Л.В. Галата, В.А. Волошин, В.І. Гудзенко, О.В. Ярема.

ІІ загін «Summer Joy»(7-9 класи) О.В. Варивода, А.Л. Петрова, Т.М. Волчанкова, Л.А. Рябошапка.

       В таборі було організовано 2-х разове гаряче харчування (сніданок о 9:00 та обід – о 13:00).

       Особливу увагу в роботі табору було приділено організації дозвілля та змістовного відпочинку дітей. Був складений  план роботи табору, в якому кожен день мав тематичну назву, що дало змогу ефективно спланувати виховну роботу за напрямками діяльності:

- Фізичний розвиток: руханки, змагання, пішохідні екскурсії, рухливі ігри, квести, ігри горців.

- Пізнавальний розвиток: відкриття культури та традицій англомовних країн, інтерактивні ігри, обговорення відео.

- Естетичний розвиток: через музику, танці (шотландський танець), живопис, відвідування музеїв.

- Творчий розвиток:  участь у змаганнях, конкурсах, створення поробок, плакатів, малюнків  та проектів.

       Щоб зробити відпочинок дітей максимально комфортним і корисним, педагоги табору розробили план-сітку табору, графік роботи, план заходів.

       Щоденна робота табору розпочиналася з ранкової лінійки, на якій вихованці табору ознайомлювалися з планом роботи на день. Кожного дня вихованці  разом з інструктором з фізичної культури або старшими вихователями проводили  ранкову зарядку з англійським супроводом під музику, змагання, прогулянки, ігри, свята.

       Життя у таборі було насичене різноманітними подіями.

 

  Діти віртуально мандрували Об'єднаним Королівством Великої Британії та Північної Ірландії, занурилися у світ звичаїв, традицій та культури Сполученого королівства. Кожні 2 дні загони подорожували до кожної з частин Сполученого королівства. Відвідали Шотландію, країну легенд і міфів, найзагадковішу країну, країну стародавніх замків. Шотландські традиції і звичаї, волинки, танці , кілти, втягнули їх в атмосферу стародавньої Шотландії.

 Дітям було дуже весело і цікаво взяти участь у іграх горців. Це культурна подія, що проводиться протягом року в Шотландії, Канаді, США та інших країнах. Відвідали Уельс, який має міцний зв'язок з музикою. Спів є значною частиною національної ідентичності Уельсу, і цю країну традиційно називають "країною пісні". Відвідали  Північну Ірландію, країну конюшини та лепреконів, Англію- найбільшу частину Сполученого Королівства. Діти побачили багато видатних місць, пригадали цікаві факти з історії, познайомилися з різними людьми, приєдналися до різних культур , поринули в різноманітний світ наших однолітків за кордоном. Дітей об'єднала творча робота, співпраця, гарний настрій, спільні ідеї. Грали в різні ігри англійською мовою.

-       Учитель української мови Л.І. Небилиця та зарубіжної літератури Н.В. Худієва ознайомили вихованців табору з англійськими письменниками, розгадували кросворди, складали пазли, виготовили постери.

Незабутніми були заходи:

    -  «Відкриття табірної зміни» на території закладу та концертною програмою у міському парку.

    - Похід до Центру художньо- естетичної та науково - технічної творчості учнівської молоді Кам'янської міської ради (ЦХЕНТТУМ), де діти відвідали гуртки вишивки, технічного дизайну, бісеру, аплікації, різьблення по дереву, радіо конструювання, ракето моделювання, кераміки, флористики , виготовлення речей з природних матеріалів, таких як глина, крою та шиття, логічні ігрові програми, музей освіти Кам'янщини. Діти отримали велике задоволення від участі в мастер- класах. Особливо їм сподобалось виготовляти янголів з бісеру для української армії.

Велике значення надається в нашому таборі і національно-патріотичному вихованню. Щоденно о 9:00 проводилася загальнонаціональна хвилина мовчання.

-       Похід до Історичного музею Кам’янського державного історично-культурного заповідника, де ознайомилися з четвертою персональною виставкою" Янголи світла", присвячену Героям -землякам, які віддали своє життя за нашу свободу, подивилися світлини, документи, нагороди, особисті речі Мізерного В. В. та  Ю.А. Пестрікова.

У виставковому залі історичного музею ознайомилися з виставкою, яка присвячена ювілею заступника директора з наукової роботи Т. П. Чупак.

-       Похід до Краєзнавчого  музею Кам’янського державного історично-культурного заповідника, де Ю.Ю. Ляшко провів  оглядову екскурсію в краєзнавчому музеї, де діти знайомилися зі світом музичних експонатів, слухали музику. В залах картинної галереї познайомилися з портретами, натюрмортами, пейзажами художниці Любові Березій, яка ділиться з глядачами своїми переживаннями з вірою в нашу перемогу.

-       Зустріч з А.В. Юрченко, головою молодіжної організації «Нове покоління Кам’янщини» та М.І. Холоденко, практичним психологом закладу завершилася переглядом відеофільму "Алфавіт" в рамках проєкту DOCU/CLUB, що спрямований на популяризацію документального кіно в Україні серед підлітків та молоді. Відмінністю проєкту є можливість не лише переглянути, а й обговорити соціально важливі теми, які висвітлюють кінострічки.

-        Соціальний педагог Шкворець Л. Д. для вихованців мовного табору  провела годину спілкування "Моя приватність" розроблену Міністерством цифрової трансформації у партнерстві з громадською організацією «МІНЗМІН».

-         Зустріч з представниками дитячого фонду ООН, ЮНІСЕФ з програмою по мінній безпеці,  де діти отримали масу позитивних емоцій і вражень від зустрічі з псом Патроном. Вони не тільки дізналися багато нового, цікавого та корисного, але й погралися.

-       Вчитель біології Т.П. Сірченко провела практичне дослідження: вплив енергетиків на продукти харчування та  незвичайний мікросвіт звичайних речей. Діти під мікроскопом досліджували клітинну будову овочів та фруктів (полуниця, огірок, помідор) та вплив на організм людини напою «Пепсі»

-       Велике значення надавалося всебічному фізичному розвитку. Кожного ранку проводилася руханка, часто з англійським супроводом. Вчителі фізкультури проводили заняття та спортивні змагання, використовуючи різноманітні форми.

-       «Дні спорту» відзначилися змаганнями  з футболу, волейболу

-       «День туризму» з туристичним квестом. Діти прийняли участь у туристичному квесті, який відбувся на міському стадіоні і був проведений інструкторами Центру художньо-естетичної та науково-технічної творчості учнівської молоді Кам'янської міської ради (ЦХЕНТТУМ). Головним завданням цього дня була пропаганда різних видів туризму, а також інформування дітей про те, наскільки важливим є подорожі для відпочинку, розвитку, підняття рівня освіченості дитини. Долаючи мотузкові переправи, перепони, проходження лабіринту, стрибаючи, граючи у футбол та різні ігри, діти показали свої вміння, розвивали свої фізичні якості та ще більше згуртувалися.

-       «У пошуках чарівної торбинки» з інтелектуальним квестом та пошуком конюшини і монет для лепрекона. Гра розрахована на чотири команди, які на різних станціях виконують різні завдання. Станції "Щаслива п'ятірка", "Мультфільми", "Загадки", "Шукаємо скарби", "В гостях у лепреконів". Діти з ентузіазмом шукали монети і листочки конюшини, які віднесли в горщик лепрекона. В кінці гри лепрекон поділився удачею з дітками.

-       «Урочисте закриття табірної зміни»

Начальник табору виступила з промовою. Діти та вчителі отримали грамоти та дипломи за організацію та активну участь в житті табору. Були нагороджені солодкими подарунками. Сумні і водночас веселі та радісні пішли додому.

  •    Непомітно минає перший місяць літа, непомітно пролетіли дні відпочинку у таборі "Rainbow". Сумно сьогодні в ліцеї у нас. Закінчилась табірна зміна. Свято прощальне із табором в нас. Залишаєм ліцейні ці стіни.                             Повертатись додому нам час. Хай чекають до вересня нас. Щодня були забави, конкурси, змагання, заняття, вікторини і гуляння.  А   сьогодні прощальні слова навколо лунають.                                                  Грамоти всім дітям і вчителям вручають.                                                            Чотирнадцять днів у таборі були.   Всі загоріли, підросли, поправились на два кіло.  Всім дуже весело було.                                                                                     Кухар кликала до столу, смачно готувала. Все з тарілок за сніданком і обідом з'їсти заставляла.                                                                                                          Вихователі за дітками уважно дивились, щоб усе вони вивчали і не помилились. У нас у всіх прощальний настрій. Ми всі схвильовані украй і скажем разом: "Summer, hello! Табір "Rainbow", Good bye!"
  •        Відпочинок у таборі був цікавим, змістовним, захоплюючим і надовго запам’ятається дітям.






\\\













































        

 

 

 

 

 



 

 

 

 

                

 

Коментарі

Популярні публікації